perjantai 25. syyskuuta 2009

10 Paljastusta Minusta :)

Sain minäkin Ingelalta ja Sarilta tämän haasteen.

Mitään kovin pajastavaa ei taida kyllä olla luvassa :)

*

1. Teen toimistotöitä mieheni yrityksessä.

2. Olen kotoisin isosta perheestä. 3 siskoa ja 3 veljeä ♥

3. Olen armoton karkkisyöppö! Iltaisin pussit rapisee..

4. Olen harrastanut nuoruudessa kilpahiihtoa.

Piirinmestaruuksiakin löytyy..!

5. Tykkään kovasti paljon käsillä tekemisestä (joka ei siis ole paljastus),

mutta kaikki aloitetut ei välttämättä ikinä valmistu!

6. Inhoan silittämistä. Tälläkin hetkellä OIKEASTI

metrinen pino lakanoita odottaa...

7. Tapasin mieheni 10 vuotta sitten klassisesti baarissa :)

8. Lempiruokani on kaalilaatikko,

ja mieluiten oman äitini tekemänä, kiitos :P

9. Mulla on tällä hetkellä vauvakuume!!

(Joka on ihme, koska Oskarin jälkeen ajattelin, ettei ikinä enää)

10. Olen surkean huono atk-jutuissa!

(Miten esim. nää rivälit nyt tämmösiä on??)

*

Mukavaa viikonloppua kaikille!






♥ Teija


7 kommenttia:

  1. Kiitos Teija paljastuksista, oli kiva lukea niitä! :)
    ps. en minäkään tykkää silittämisestä.

    VastaaPoista
  2. Terveiset toiselta karkkisyöpöltä :-) Yritä siinä selittää lapsille, että lauantai on karkkipäivä, kun itse syön karkkia, hmm, lähes päivittäin...

    VastaaPoista
  3. Tää oli kiva;) Kivoja kuviakin! Mukavaa lauantaita;)

    VastaaPoista
  4. Paljastuksiasi täällä lukemassa;) Minä en koskaan silitä lakanoita... silti tykkäisin sileistä lakanoista. Mankeli olisikin enemmän kuin kiva. Ja karkkia uppoaa täälläkin...liiaksi asti. Suloinen pipo ja jotain ihanaa palmikkoa on valmistumassa... Mukavaa alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  5. kiva, että otit haasteen vastaan!
    karkkisyöppö täälläkin, vaikka vaa'alla käynnin jälkeen tänä aamuna totesin, että nyt saa karkinsyönti loppua! huh huh...

    lakanoita EI tarvitse silittää. en ole silittänyt enkä mankeloinut noin viiteentoista vuoteen, ja melko hyvin yöt on kuitenkin nukuttu ;)

    mukavaa alkanutta viikkoa sinnepäin!

    VastaaPoista
  6. Voi kuink ihanalt näyttää tuo valkoinen pipo...kaulureineen..kohta varmaan saa kaivaa omansa esiin, noh ehkei ihan vielä sentään. Kiva idea tuo keskimmäinen.

    Laitahan kaakako porisemaan...!

    VastaaPoista
  7. Sari, Lena, Mari: Kiitos käynnistä :)

    Vanamo: Kyllä multa mankelikin löytyy, mut silti homma jää! Ja ehdottomasti tykkään sileistä lakanoista, joten ristiriita on :)

    Alegni: Mä olin viikon jo karkkilakossa, mut taas tänään oon mässäilly suklaalla.. Oevoe.

    Sirkka: Pipo on lahja eräälle, ja tuosta toisesta on valmistumassa jotakin sisustuksen liittyvää :) Ja tuossa ikkunanpokassa roikkuu miehen vauvapaita, pokasta voin kiittää siskoani :)

    VastaaPoista