tiistai 19. helmikuuta 2013

Helppoja askarteluja.







Viime viikolla askarreltiin parina iltana Oskarin kanssa. 
Tuunailtiin muutama kenkälaatikko uusiin kuoseihin, kun tapettejakin jäi yli rempassa. 
Lisäksi vähän kaiken kirjavia muitakin papruja ja teippejä. 
Taas sarjassamme "kivaa ja helppoa", suosittelen! 
Papereita vielä jäi, joten pitää varmaan mennä kinumaan kenkäkaupasta lisää laatikoita :)
Toivottavasti erinäiset sälät ja tilpehöörät löytäis jatkossa paremmin paikkansa näistä...

Samaan syssyyn päällystin Severin magneettikehyksen myös:




Kuvassa mä+veli+sisko jotain vuonna -85?


Katsotaan, jos löytäis paikkansa jostakin nurkasta :)

Hei ihanaa ja rentouttavaa hiihtolomaa kaikille!
Meillä on tiedossa mukavaa ohjelmaa viikolle.
Eilinen vietettiin ihan superien ystävien seurassa ja huomenna piknikille, jee!


Teija



14 kommenttia:

  1. Sinä jaksat näperrellä kaikkea kaunista<3 me täällä valmistelemme itsemme hiihtolomalaisia varten. Lauri tulee torstaina junalla Imatralla ja Anssi tuo tytöt sitten perjantai-iltana.Touhua on tiedossa.Hyvää lomaa teillekaikille<3:llä

    VastaaPoista

  2. Erihienoja tuli.
    Laatikoiden päällystäminen on ihan parasta.
    *nimim.laatikkohullu :) *

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilolla näitä päällystää, jos vaan keksii kaikille käyttöä :)

      Poista
  3. Mä taas olen ihan onneton noiden laatikoiden päällystämisessä - en vaan saa papruja menemään nätisti, ihan desperate :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hey ei nääkään oo priimaa, öhöm.. koetin asetella kuvaan sillai, ettei pahimmat rypyt näy ;) mut se tekemisen ilo!

      Poista
  4. Kinuamaan lisää kenkälaatikoita... PÖH! Nyt sulla on ihan sikahyvä syy ostaa muutamat kengät :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä yllytä, mä oon menos laival huomenna..! :)

      Poista
  5. Kivoja askarteluja, tarvii varmaan kokeilla itsekin :) Mukavaa hiihtolomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kokkeileppa! :) Ja hiihtolomaa sinne myös, sit kun teillä se on!

      Poista
  6. Laatikoiden päälystely on hyvä idea! Mä olen päälystänyt myös isompia pahvilaatikoita, niihin on hyvä jemmata kausi vaatteita vaatekaappien päälle;)

    Katselin myös edellisiä postauksia ja voi hitsi, sä olit tilannut sen me&i mustan mekon... Mä jätin sen odottamaan seuraavia kutsuja. Nyt kyllä oli aika paljon kaikkee ihanaa;)Netissä ne ei näyttäneet yhtään niin kivoilta, mutta sitten livenä kylläkin!

    Ihanaa reipasta hiihtolomaa! Meillä se ilo on ensi viikolla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon pitänyt hei sitä mekkoa melkein joka päivä sen jälkeen, kun paketti tuli :) Että luulen, että ei jää käyttämättä!

      Ja kivaa ens viikkoa teille sinne!

      Poista