sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Harmaa laskiainen!







 Eipä päässyt tänä laskiaisena täällä päin Suomea pulkkamäkeen.
Pihalla olimme kuitenkin, ja teimme keväthommia.
Haravoimista, risuja, puun kaatoa, hiekkalaatikkoleikkejä... 
Ehkäpä ensi vuonna sitten taas ihan liu'utaan? 

Laskiaispullat piti kuitenkin tietty väsätä!
 





 Kaupan valmiit esipaistetut pullat ajavat hyvin asiansa.
Nekin saa maistuvammiksi, kun sekoittaa kermavaahtoon vähän kardemummaa!





Aloitin eilen korinvirkkuuta, ja äsken se sitten jo valmistui. 
Kivat harmaat sävyt tuli. 
Taidanpa tekaista tässä toisenkin, kun on niin nopeaa hommaa :) 

Iloisia sunnuntaitohinoita itse kullekin!

♥ Teija



16 kommenttia:

  1. No kovin on harmaata. Sun kori on kyllä kiva! Mä kävin pikkuneidin kanssa laskemassa pitkiä pellavia. Nurmen päällä liukurilla... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhi, nurmikolla!! :D Juu tuli kiva tosta, ja itseasiassa lähti jo kiertoonkin, kun en heti keksiny käyttöä :)

      Poista
  2. sama täällä harmaata ollut koko päivän...aamulla satoi luntakin..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut tänään keskiviikkona on ihanan aurinkoista! :)

      Poista
  3. Naminami! Siis mä olen KOKO viikon haaveillut laskiaispullista ja voitko kuvitella, että menin jopa kahteen kahvilaan niitä etsimään.. Ja EI OLLUT!!! Ihania pullia ja ihana kori!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitsa Marjukka, toivottavasti tähän mennessä oot jo saanut pullavajeen täydennettyä :))

      Poista
  4. Oi oi oi... Laskiaispullia <3 kaukopulla tänne kiitos ;)

    VastaaPoista
  5. Mä unohdin koko laskiaisen ;O/ No onneksi voin leipoa sitten tiistaina, kun sattuu sopivasti vapaapäiväkin silloin!
    Kiva kori tuli. Mun virkkuuni tyssäsi, kun lanka loppui kesken.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllättävän nopsasti se trikoo/kude hupenee, kun oikein alkaa hommiin..! Aikast himottavaa puuhaa :)

      Poista
  6. Onnea vielä opiskelu ja uudesta blogista, nyt vasta hoksasin!

    VastaaPoista
  7. voi osaisimpa virkata! Täytyy koittaa ensi viikolla tuo laskiaispulla homma, minä oikaisin suoraan mämmiin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mämmiin, oikeesti!! :D No pianpa se pääsiäinenkin on jo täällä :) Ja hei koeta ihmees virkkaamista, on helppoo kun heinänteko :)

      Poista
  8. Ihanan väristä tuo kude. Mä olen tehtaillut noita koreja myöskin, kun ovat just niin nopeita ja helppoja tehdä. Mukava vieminenkin kun menee kylään:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Kati! Juu mun sisko nappasi tämän yksilön jo heti sen valmistuttua :)) Kivca että kelpaa itsetehdyt jutut!

      Poista