tiistai 12. joulukuuta 2017

Omaa suunnittelua.






 Lumiset terkut Lounais-Suomesta!♥ 
Ei voi kuin huokailla, kun katselee ikkunasta ulos. 
Niin kaunis lumipeite on vallannut maan, ja lisää tulee♥ 

Heiii, tein eilen kivan löydön työhuoneesta. 
Hyllylle alimmaiseksi olin jemmannut erän viime jouluksi suunnittelemiani tekstiilejä, 
ja innostuin niitä nyt aamutuimalla kuvaamaan. 
Lähinnä pellavaisia sisustustyynynpäällisiä, 
mutta myös jokunen keittiöpyyhe. 

Olen edelleen tosi tyytyväinen näihin kuoseihin, 
niitä jaksaa katsella joulusta toiseen.







Tokihan näitä katsellessa voimistuu myös se haikeus, 
että tälle joululle en kyennyt suunnittelemaan ja valmistamaan uutta. 
Vaikka paperille asti olin jo hahmotellut. 
Nautitaan siispä näistä viime vuotisista sitäkin enemmän♥ 
Jos kiinnostuit, niin Facebook -sivuillani lisää infoa!

♥ Teija 

ps. en varmaan kyllästy ikinä myöskään eucalyptuksiin♥





6 kommenttia:

  1. Kauniit tekstiilit.
    Ihanan valkeaa tiistaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Nyt nautitaan lumesta! Koko päivän tuprutellut!

      Poista
  2. Ihania ovat nuo kuusiaiheiset kankaat! Yksinkertaisia, ja sekös minun silmääni miellyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♡
      Kovasti näitä on kiitelty, ja olin suunnittelut jatkumoksi hieman saman tyyppistä. Mutta ensi jouluksi? Ja kevääksi varmasti taas jotain :)

      Poista
  3. Kyllä oli riemu, kun aamulla avasi verhot ja maa oli vakoinen...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan mahtavaa! Toivottavasti ei heti sula pois, please!

      Poista