maanantai 21. maaliskuuta 2011

Ja kirjan voittaa...



Pikainen soitto miehelle äsken,
ja voittaja on selvillä :)
Laiskuuttani en jaksanut alkaa leikellä lappusia,
vaan mies sai siis kunnian taas arpoa jonkun luvun väliltä 1-63.
Ja kirjan uusi omistaja olisi sitten nro:lla 28 kommentoinut

PikkuBertta, Onnea!

Kiitos kaikille muillekin osallistujille♥


Asiasta kolmanteen,
kevään eka hortensiakin on nyt hankittu.
Hortensia on mun lempparikukkiani,
mutta yleensä valitettavan lyhytikänen mun hoidossani...
Tämän kertainen yksilö poseeraa vanhassa Arabian kulhossa,
sunnuntainen kirpparilöytö, 6€.
Se aivan selkeesti kaipasi jotain kaunista sisälleen. :)

Aurinkoa ja iloa viikkoonne!

♥ Teija

7 kommenttia:

  1. Kaunis hortensia! Meillekin pitäisi hankkia jotain piristystä, sillä narsissit vetävät jo viimeisiään...

    Aurinkoista viikkoa!

    VastaaPoista
  2. Voi hana...minäkö olen voittanut tuon sisustus kirjan...wauh....minä,jolla ei ole yleensä arpaonnea.
    KIITOS!

    VastaaPoista
  3. onnea voittajalle!
    mä en ennen tykännyt hortensioista, mutta vanhemmiten mieli muuttuu ;)

    VastaaPoista
  4. Onnea voittajalle.
    IHANA hortensia!! :)

    VastaaPoista
  5. Onnea voittajalle! Mun hortensia voi tällä hetkellä hyvin (lue: elossa), mutta kukat nuupahtivat. Tosi surkean näköinen siis:( Kastelinkohan kuivumisen pelossa liikaa... Oletko saanut hortensiaa kukkimaan itse uudestaan sisätiloissa?

    Mukavaa aurinkoista päivää sinne:)

    VastaaPoista