torstai 6. syyskuuta 2018

Flash Back September.



Tervehdys taas kaikille syksyn keskelle! 
Eksyin tässä taannoin lueskelemaan omia postauksiani vuosien taakse.
Ihan mielenkiinnosta, että mitä olen julkaissut esimerkiksi näin syyskuussa männä vuosina? 
Mitä on ollut mielessä, ja meneekö se niin, että samaan aikaan joka vuosi samat jutut? 
(No, omppujuttuja löytyy ainakin ihan kiitettävästi.. :D)

Ajattelin jakaa teidänkin kanssa muutaman postauksen:

Vuonna 2009 syyskuussa olin blogannut vasta puolisen vuotta. 
Kuvat olivat blogissa pieniä ja asettelukin vähän niin ja näin. 
Erilaiset haasteet ja awardsit liikkuivat tuohon aikaan ahkerasti, ja jaksoin niihin myös vastata.
Käsityöt ovat kuuluneet aihepiireihin ihan viime vuosiin asti, 
nykyään on vaan niin valitettavan vähän aikaa niille.
Ja mitä ihmettä, olenko oikeasti toitottanut koko maailmalle, että mulla on vauvakuume?? :D


Noh, 2011 syyskuussa mulla oli sitten se vauva♥ 
Oskari sai pikkuveljen heinäkuussa, ja uusi vauva-arki oli asettunut uomilleen. 
Muistan nauttineeni kotona olosta mielettömästi, 
taisin olla oikein sellainen kodinhengetär käsitöineen ja leipomuksineen... 
Kahdella siskollakin oli vuoden ikäiset taaperot, eikä aika käynyt pitkäksi. 



Pari vuotta nautiskelin kotona, ja syksyllä 2013 alkoi jälleen toisenlainen arki. 
Olin hakenut opiskelemaan, ja pääsin Saloon tekstiilipuolelle. 
Olin haaveillut mielekkäämmästä (sisustusalan?) työstä jo pitkään, 
ja vihdoin uskalsin hypätä unelmien perään. 
Meistä tuli Oskarin kanssa ekalauokkalaisia samaan aikaan :) 
Severi ei ensi alkuun tottunut yhtään päivähoitoon, 
ja kaksi ensimmäistä viikkoa itkettiin aamuisin molemmat.
(Ja olihan mulla siinä 80km aikaa itkeskellä, kun ajoin kouluun.)
Mutta summasummarum, opiskeluaika oli todella antoisaa ja meni nopeasti!


2014 syksy oli meneväistä aikaa blogin tiimoilta.
Olin aikaisemmin kesällä liittynyt Åblogien riveihin, ja se toi mukavaa buustia kirjoittamiseen.
Uusia mukavia tuttavuuksia ja tapahtumia vähän väliä!


Ja 2016 syyskuustahan onkin sitten ihan vähän vasta aikaa!
Syyskuut ovat joka vuosi haikeita meidän koko perheelle,
koska mökkikausi alkaa olla vääjäämättä loppusuoralla.
Olemme intohimoisia saaristolaisia kesäkaudella,
ja vietämme kaiken mahdollisen vapaa-ajan Kelorannassa.
Tälläkin hetkellä odotan perjantaita, että saamme startata mökille♥
Ja hei, meillä onkin siellä pikkuisen remonttia taas meneillään,
ehkäpä tänä syksynä voin jo esitellä uudistuksia?


Hei, olisi kiva lukea myös sinun Flash Back -postauksiasi!
Vinkkaa, jos lähdet mukaan!

Ollaanpi kuulolla!

♥ Teija





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti